Villkor för bokning och betalning av campingplats/ställplats i Norrfjärdens Hamnförening

Välkommen till Norrfjärden, din destination för avkoppling vid Fiskeläget med vackra omgivningar och närhet till fika i det gamla ombyggda is magasinet Café Skäret.

För att underlätta en smidig bokning och vistelse, läs gärna följande villkor:

Parterna:

Denna överenskommelse gäller mellan den som bokar eller betalar för en campingplats i Norrfjärden. I texten hänvisas beställaren/betalaren som Kund" och Ideella föreningen Norrfjärdens hamnförening Org.nr: 887501-5938 som "Vi" eller "Leverantören".

Bokning och Betalning:

Bokning och betalning görs på vår webbsida camping.norrfjardenshamnforening.se. Alla priser visas i SEK inklusive moms. Kunden måste vara minst 18 år och använda VISA, Mastercard, Bank ID eller Swish för betalning.

Tider:

Incheckning från klockan 12.00 Utcheckning 12:00 Priset inkluderar campingplats och el. Dusch och toalett finns i anslutning till Café Skäret.

Betalning/Bokningsbekräftelse:

Kontrollera din bokningsbekräftelse för korrekta uppgifter. Vid fel, kontakta oss på mail info@norrfjardenshamnforening.se inom 7 dagar från mottagandet, vi svarar inom 3 arbetsdagar. Betalning sker vid bokning.

Avbokning:

Avbokning kan göras online via camping.norrfjardenshamnforening.se Avbokning mindre än 12 timmar före bokning startar återbetalas ej.

Ansvar och Ordning:

Följ ordningsreglerna för Norrfjärdens hamnförening. Kunden ansvarar för sina ägodelar och för eventuell skada de kan orsaka. Var tyst och respektera andra gäster mellan kl. 22:00 och kl. 08:00. Campingen är obemannad till stor del, men personal finns på plats när Café skäret har öppet.

Miljö och Övrigt:

Återvinning och sophantering är viktigt, använd tunnorna vid infarten till campingen Dricksvatten får ej användas för fordonstvätt.

Avtalsbrott:

Avtal kan avbrytas om villkoren inte följs eller om störande eller skadegörelse förekommer.

Force Majeure:

Vid extrema händelser som krig eller naturkatastrofer kan avtal upphöra, och betalning återbetalas.

Ideella föreningen Norrfjärdens Hamnförening
Org.nummer: 887501-5938